Bende hamak kullanıyorum 1-2 hafta oldu alalı hatta o kadar alel acele aldım ki 2. El nasıl olduğunu çok şey yapmadan 😂 ama şuan memnunum paşa hamak bendeki direk çarşaf gibi sallanması gayet güzel bir kere salla baya kendi sallanıyor. Şuan gecede gündüz de onda uyuyor uyumuyordu yoksa hemen uyanıyordu beşikte