Kızlar bişey sormak istiyorum... Haftaya sağlık ocağında kızımın izlemi ve kan tahlili var kan tahlili konusunda çok kararsızım 🙄 çünkü daha önce başka bi hastanede kan aldırırken büyük sorun yaşadım.. sizce yaptırmalıyım biliyorum sağlığı için ama daha 8 ay 4 günlük kızım damarları ince olduğu için zor olmuyomuş bulmak 🤦 pek güvenemiyorum..