Babynative34 Merhaba arkadaşlar Prima, Sleepy, Molfix ürünlerini denedim ama hepsi de sızdırma yaptı bebeğimde. İçlerinden en azından prima daha az sızdırma yaptı. Önerebileceğiz sızdırma yapmayan ürün tavsiyelerinizi bekliyorum 🙂🙏
YagmurunAnnesi Babynative34 Ben Molfixten çok memnundum kızımda. Çocuğunuz erkek mi 🙈 oğlumda da ne denediysem genelde sızdırıyor. Ama belki bir numara büyük almanız gerekir mi acaba. Önlem bezinden de memnun kaldım ben. Bulabilirsem önceliğim Önlem almak oluyor
Ervakts Babynative34 merhaba günaydın 😃 ben baby me kullanıyorum molfix ve primayı fiyatlarından dolayı devam etmedim doğru numarayı kullandığın sürece sızdırmayapmıyor
Gzdpmr Babynative34 baby turco kullaniyoruz bizde bebegim 6 aylık 4 numara kullanıyorum hic sızdırma yapmadi bugune kadar
Babynative34 YagmurunAnnesi Evet bebeğim erkek 😊 çok teşekkür ederim cevap verdiğiniz için 🙏 Galiba erkek bebeklerde çok sık karşılaşılan bir durum.
Ucmelek Molfix al büyük numara kullan mesela 4 aylık bebeğim 4 kullanıyor sızdırmıyor sabah a kadar tutmayın hem idrar yolu enfeksiyonu olur gece en az bir iki kez değiştirin
Deletedmom_7 Migrosda sanal markette indirim var ikincisi %60 indirim var 4 numara bezi toplam 100adet bez 150₺ ödedik
3mutluluk Babynative34 bimin bezini dene ben cagreyi onda buldum bacim ogluma senin kullandiklarini hep denedim ben siziyidu
ard_ary_1308 Babynative34 prima piremium care 14 aydır kullanıyorum bir kere sızdırdığını görmedim bnce siz hangi bezi kullanırsanız kullanın 1 numara büyük olmalı demekki 🤷🏻♀️