Prensannesi01 Slm kızlar dogum yapalı 56 gün oldu. Ama kanamam az az devam ediyor. Doktoruma da sormadım daha. Kirkindan sonra biter diye biliyorum ama benim devam etti. Normal mi??
Anneko Prensannesi01 benimde öyle 50 gün az az sürdü 54.gün tekrar yoğun kanamaya döndü bugün 57. Gün hala yoğun kanama devam ediyor doktorum regl kanaması dedi ama bebek benzinden bile taşıyor artık kanama öyle şiddetlendi farklı bir doktora gitmeyi düşünüyorum
Prensannesi01 Anneko yoğunlaşırsa ben de giderim doktora normal değil sanırım çünkü 40inda biter derler