bebeğim 1 ay 11 günlük yaklaşık 20 gündür falan meme ememiyor sağıp veriyorum sadece gece uykusunda emiyor oda zor emdiğinde karnı sürekli gurulduyor gazdan dolayı ememiyor çığlık çığlığa ağlıyor biberonla gayet güzel emiyor doktora danıştım memeden emerken daha çok gaz olur dedi başına böyle bişey gelip çözüm bulan varmı ya zamanla düzeliyor mu ya da bu durum 😪