Doktorum günde 3 defa 10 ar damla dedi. Doğru anlamış mıyım ? Ac tok fark ediyor mu soramadım eczacıya da . Kızım 2 aylık . Zinco kullanıyorduk ama gazı bitmedi . Buna geçtik bugün , inşallah fayda görürüz . Siz nasıl kullanıyorsunuz bu gaz damlasını ? Tecrübeli anneler kullanımı ile ilgili bilgi verebilir mi ? Biogaia da kullanıyrouz her öğlen 5 damla olarak . Teşekkür ediyoruz 👶