Ya arkadaslar belki komik gelicek ama benim bebegim 43 gunluk bu zamanavkadar hep 1 saat 2 saat uyur acikip kalkar aglayarak uyanir mama isterdi. Kizim dun geceden beri 3 saat uyuyor hatta daha uyur ama ben kaldiriyorum ac kalmasin diye. Bu gece yine kendi uyanmadi 3.5 saat oldu bekledim uyanmadi ben uyandirdim. Acıktiginda uyanan bi bebek aslinda ama uykusu artmaya basladi aslinda olmasi gereken bu belki ama ben o kadar alismisim ki 1 saat arayla uyanmasina acaba hasta mi cocugum bisey mi oldu diye dusunuyorum 🤐