Momyy1 ah ah biz o gazdan ne cektik nihayet bitti gibi birşey. Uykularımız o gaz yüzünden okadar düzensizki bir türlü rayına oturtamadık. Şimdi de diş mahvedio gece sürekli uyanıyor ve kucakta uyumak istiyor. Beşiğe yatınca uyanıyor. Bede oyuzden Melisa cayını sormuştum. Ben şçsem gecer mi diye Melisa olmassa anasonu denicem birde 😀😀😀😀 umarım ozamana kadar diş çıkmış olur