tosbigimmm merhaba, geçmiş olsun.
Kızımın da bronşit geçmişi var, tekrarlayan şekilde maalesef. Hastanede hava verildiği zaman da oluyordu ama biz evde de doktorunun önerdiği şekilde ve zamanda tedaviyi uygulamaya devam ediyorduk. Tamamen toparlanması 15 günü buluyordu. Gerek görürse balgam söktürücü şurupta veriyordu. Siz bir doktorunuza danışın isterseniz, biraz uzun bir süre gibi geldi bana.🙏