Nevarebeka1 Biraz önce yaptım ama belli ki açamadım burnunu bir daha yapsam olur mu acaba bilginiz var mı
Nrc-2 Nevarebeka1 istediğiniz kadar yapın hiç bir zararı olmaz doktor bize sürekli tembih etmişti tıkalı burun bebeğin yemesini uykusunu herşeyini etkiler günde ne kadar ihtiyaç duyarsanız yapmaktan çekinmeyin derdi.🌸
Nevarebeka1 Nrc-2 çok teşekkür ederim ❤️Dün hastanede yaptılar çok değişikti hiö benim gibş yapmadılar
Nrc-2 Nevarebeka1 ne demek 🌸önemli olan bebeğinizin burnuna serumu sıktıktan sonra başını aşağıya doğru tutmanız zaten çok dolu olduğunda ağzından bile salya geliyo zavallı bebişlerin çok yaşadım çok korkarak yaptım ama 10 aylık hala yapıyorum alıştım artık sizde korkmayın rahat rahat nefes alsın bebiş🌸