Kızlar kızım 1 haftadır öksürüyor ama anlıyorum yani geniş akıntısından dolayı olduğunu bugün yine sağlık ocağına çıkaralım dedim dün gece öksürükten uyuyamadı. Oda aynısını söyledi ve alerjen olabilir dedi. Bu akşam da ılık ıhlamurun içine bir çay kaşığı bal karıştırdım bir yudum içti kustu. Neyse yatarken cay kaşığı ile tektar vereyim dedim tekrar kustu. Az önce uyandı Boğaz’ı gıcık yapıyor devamlı öksürüyor bal istedi verrdim yine çok az verdiğim gibi kustu . Acaba bal mı dokunuyor yoksa rahatlamak için mi istiyor anlamadım 2,5 yasında kızım balda çiçek balı . Bilgisi olan yazabilir mi yarın doktora gideceğiz zaten sabah nasipse