Btlkvk Selamlar gözüne yanlışlıkla devit damla geldi kolu elime çarptı, gözünde biraz kızarıklık oluştu sizce doktora gitmeye gerek var mı ?
Nefeess Btlkvk Aynı şey benim kızıma da olmuştu burada sormuştum hatta ertesi gün kılcal damar şeklinde kızarıklık olmuştu birkaç saate geçti sıkıntı olmadı telaş yapmayın buradaki tecrübeli anneler dalinle yıkayıp bol su tuttuklarını söylemişti birisi acile gitmiş orada da bol suyla yikamislar başka işlem yapmiyorlamis