Merhabalar
bebeğim 3 ay 7 günlük ve doğduğundan beri anne sütüm olmadğından sma optipro mama kullanıyoruz. Gayet severek yediği ve problem yaşamadğımız bir mama ancak son 10 gündür bebeğim mama yemiyor çok uzun süreler de geçse sürekli dili ile itiyor mamayı bu tarz bir sorum yaşayan var mıdır çözümleri nelerdir acil yardım lütfen 🙏🏼