Kızlar selam, 17 aylık kızım var ilk çocuk anne baba olarak nazliyoruz üstüne düşüyoruz haliyle ama son zamanlarda çocuğa bir şey oldu sürekli istediğini yapmayınca ağlama krizine giriyor kendini yerlere atıyor ya bize ya kendine vuruyor çocuğu böyle yapan var mı neden böyle yapıyor acaba bilgisi olan yazsın kurban olayım çocuk sinir hastası olacak diye korkuyorum. Biz sakiniz evde böyle sinirli vurmalı kirmali hareketlerimiz yok. Sebebi nedir bilen varsa yazabilir mi