Goktugbey mama mı kullanıyosun canım yoksa anne sütü mü alıyor, damla olarak ben biogaia kullanmıştım ama çokta işe yaramıyo mama kullanıyosan kesinlikle değiştir kendi yiyip içtiğinede dikkat et yemek yerken kimyon atıp ye emziriyorsan hem süt arttırıyor hemde gazı önlüyor. Zamanla düzelcek 4 aya kadar sıkıntı