Oy kuzuuu çok geçmiş olsun. Benim bebeğimin de kolunda vardı. Ara ara artıyor ya da azalıyordu. Hipokort krem kullandım ben de tamamen geçmedi tabi. 1 sene böyle. Çok yayılmadı küçük bir bölgede kaldı. 14 aylıkken dr a gittik geçemeyen pişik. Alerji doktoru alerji testi önerdi egzama da var diye yumurta beyazına alerjisi çıktı. Diyet yaptık. Aynı. Asıl olay şimdi başladı. Egzama iki bacağına da yayıldı birdenbire. 2 haftadır. Nasıl kaşıyor garibim. Mutlaka alerji dr na götürün. Altında yatan önemli bir sebep alerji vs varsa ortaya çıkar