Kızlar normalde çok bakımlı ve süslü biriydim herkes özel bi günde acaba ne giycek diye beni konuşurdu şimdi öle bi saldımki bakım vs hakgetire yani sadece dışarı çıkarken normal giyinip makyaj yapıp çıkıyorum .saçımı boyattım ama yok bi değişiklik istiyorum toparlanmak için .yani bir nokta bile olsa hemen kendime gelirim gazla çalışıyorum mübarek sizce napıyım ya 😂 dudak bağıma pirsink düşünüyorum. Veya dudak dolgusu bi yardım eli atın akıl verin 😂 çok maliyetli olmasın 🙏🏼