Lilakk Kızlar garip bir soru soruycagım , bulardın ortak kulnadıgı dertarjanımı oluyor acaba ? Guzel kalıcı bir çamaşır kokusunu alıyorum çok begeniyorum kokuyu . Lenor da degil , omo falan hepsini denedim o kokuyu bulamadım bilen var mı ,?
birmelekannesiiio Lilakk Lenor kullanıyolar birde makinanın içine atılan top top minik kokuları varmış amazonda var bak istersen kuzenim söylemişti oda çok güzell kokutuyormuş lenorunda mavi olanı güzel, birde kendi kullandığımı tavsiye edeyim yumoş mavi kutu lilyum yazıyor önünde ve bingonun şakayık baharı mükemmel tavsiye ederim
Miranalimom Lilakk bende almanyada oturuyorum lenor kulaniyorum mis gibi kokuyor bide top gibi kucuk deterjan var onu makinanin icine atiyorum .okadar
Melek_annesi_06 Cajoline çok güzel canım turuncu ve mor renk ismini tam hatırlamıyorum ama kullanıyorum çok kalıcı ve güzel bir koku bırakıyor bi bak istersen 😉☺️
Melek_annesi_06 Lilakk bu marka yoktur heralde canım ama benzerleri mutlaka vardır bilen bir arkadaş vardır belki💐
Lilakk Miranalimom o sadece o top detarcanı kullanıyorsunuz ? Ekstra detercan kullanmiyorsunuuz dogrumu anlafım canım