parlaegegunes
Benim oğlumda 2 aylıkken sol böbreğinde genişleme vardı 12 çıkmıştı devlet hastanesinde söylediler 2 haftada bi kan veriyorduk sonra özel kliniği olan bi doktora götürdük sünnet ettirme vesilesiyle bi sorun olur mu böyle bi durum var diye sormuştuk oğlumun sarılığı 4 aya kadar geçmedi doktorda sarılığı uzun süren çocuklarda genelde olabiliyor dedi 2 haftada gidip kan vermeyin sonuç hemen değişmez çocuğu boş yere deldirip durmayın dedi kendiliğinden düzelir demişti . Oğlum 3 buçuk aylıkken sorduk 6 mm düşmüş dedi 5 aylıkken tekrar götürdük 3 mm dedi 6 aya düzelir dedi . Şuan 5 buçuk aylık diğer kontrole kapanır inşallah , allahım evlatlarımız korusun Geçmiş olsun 🙏🏻