EkiminAnnesi Caculle Ben kullanıyorum çok memnunum ama nerden aldığımı hatırlamıyorum şuanda. Bir tanesini Pierre cardin almıştım 2016 da hala taş gibi renk bile bozulmadı
Ahssnnnn Hercai88 çünkü cok daha güzel şortlu mayolar var link atacaktım ama bulamadım etekli mayo bana çocuk gibi geliyor biraz kendi fikrim şortlu mayolar çıktı birleşik çok aşırı hoşlar
Ahssnnnn Asellzey link bulursam atarım ama aşırı hoş duruyorlar bilmiyorum etekli mayo ve bikini bana çocukça geliyor kendi fikrim
Caculle Ahssnnnn evet onlar güzel duruyor ama vücudu düzgün olanlara 🤦🏻♀️ doğumdan sonra göbeğim sarktı.biraz kapatması için etekli düşündüm üstümde nasıl durur bilmem hiç denemedim önceden
MelinayAsel29 Ahssnnnn yazın kadin benden kiloluydu bikini yakışmış göbeği de vardi sarkık degildi ama. Anlamadim ben mi kendime bisey yakistiramadigimdan midir nedir ele hersey yakışıyor bi bana gitmiyor sanki
Caculle EkiminAnnesi Pierre Cardine baktım hemen güzel model buldum bile bir tane çok teşekkür ederim 💚
Ahssnnnn Caculle bantla yapıştır sende 🐒şaka bir yana benimde gobek kaldı zayıfladım ama gobek olduğu gibi duruyor hamile gibiyim
Deletedmom5284 Şortlar daha güzel bencede üstüne bikini çok şık duruyo, etek çok şişman gösteriyor neden bilmem