babyfaceee Bebelac gold suda çözünmek bilmiyo. Bi mama tutturamadik ya. Keşke sütüm olsaydı 10 kez mama değişmezdim 😔 sizdede çözünme sıkıntısı var mı
Baynimir babyfaceee kaşıkla karıştırmayı deneyin ya da ölçek ölçek eritin bir ölçek erisin sonra diğer ölçeği boşaltın. ben bebelac kullanıyorum anca o şekilde rahat çözünüyor ya da çok çalkalıyorum. Bebeğimde şu an gaz sıkıntısı olmadığı için çalkalamak sorun oluşturmadı.
PelinKaraca babyfaceee ben kullanıyorum öyle bi sorun yaşamadım beş Aydır canım. Çalkalarken iki elimin arasına alıp sağ sol döndürüyorum köpükte olmuyor öyle.
babyfaceee PelinKaraca tortu kaliyo cozunmuyo hiç sevmedim 900 gr almış bide. Kullanmicam sınır oldum
gizanne @babyfaceee Ben de aynı sıkıntıyı yaşamıştım Bebelac Gold'da. Attım valla hiç uğraşmadım. Aptamil de çok katı geldi. Hipp Combiotic kullanıyorum aylardır. Çok memnunum.
babyfaceee gizanne hipp de yaramıyo çocuğa kilo alımı duruyo. Iyi gelen bi aptamil var ida feci kabız yaptı napcagimi şaşırdım artik
Damla33 babyfaceee cabuk çözünüo aslinda sma kullaniyodm onda bazen tortu seklinde kaliodu iyice calkalamazsm bunda eriyo ama mamanin yapisiyla alakalı sanirm yapısiyo biberona nisasta gibi
Nurcanarya babyfaceee kızım 7 aylık evolvia kullanıyorum hem kilosu iyi ne gazı var hemde iyi çözünüyor köpürmüyor
Damla33 babyfaceee iyi mama bulmak. Cok zor bnde degistirdim 3 4 kez bazisi kabiz bazisi gaz yapiyo sut olmamasi cok kotu zor gercektn