Canım bende ılk doğdugu zaman cok sık kaka yapıyo ve mukuslu dıye doktora getırdım gunde 8 bezı gecıyomu dıye sordu kaka testi yaptılar benımkınde cıktı sadece mukus vardı dıye göturdum kan vs bısey yoktu süt ve süt ürünleri dıyetıne gırdim sende bi götür ıçın rahat etsin