E nabızı bilmiyorum ama kayıt olacağınız sağlık ocağına gittiğinizde matbu bir dilekçe oluyor onlar kaydınızı alır siz imza atarsınız yada bağlı bulunduğunuz yerde toplum sağlığı merkezi eğer yer büyükse ilçe sağlık müdürlüğü oluyor oraya da direkt başvuru yapıp ordan da kayıt yaptırabilirisiniz evet sistem 3 ay diyor ama yine de kayıt oluyor ben toplum sağlığı merkezinde çalışıyorum bu işlemi yapıyorum sağlık ocağından evraklar bana geliyor ben son kaydı gerçekleştiriyordum siz kayıt olduğunuz yere bir danışın e nabızdan yapamazsanız