AA201207 Bence hiç özelde uğraşmasınlar derim ben. Araştırma Hastanesi’nde Genel Cerrahi bölümünde Meme Polikliniği var mutlaka oraya görünsün bence. Çünkü onlar bu konuda çok vaka görüyorlar.
Çok kötü bir ağrısı var Allah düşmanımın başına vermesin. Lohusalığım çok kötü geçti bu yüzden.
Bir de aklıma şu geldi. Doktorum bana -meme ucundaki yarayı sıktılar- çıkan iltihaptan kültür testi yaptı ve antibiyotik duyarlılık testi yaptı. En doğru antibiyotiği yazabilmek için. Çünkü eğer enfeksiyon, antibiyotikteki maddeye dirençli çıkarsa boşuna kullanmış olur.