Busra344402 Merhaba anneler 38 haftalık hamileyim bebeğim henüz dönmemiş doğum pozisyonuna başına böyle birşey gelen var mı sezeryan olursam eger kaçıncı haftamda alırlar bni lütfen cvp yazın. Çok merak ediyorum 🙏
Zeliff Busra344402 son anda dönen bebekler varmış sıkıntı yapmayın kendinize. Benim dönmüştü ama çatı darlığından 39+6 haftalıkken sezaryene alındım
Rainnnn Busra344402 benimkide dönmemişti 38 . Haftada de 4 gün sonra gel sezaryen dedi . Derkeeen 38+2 de suyum geldi hafif sancım vardı baktı ki dönmemiş hala sezaryene girdim halbuki boynuna iki kordon dolamış ondan dönememiş video bile çekmişler ameliyatta bende izledim hatta
Glsm01 Busra344402 Benim bebegim dogum sancisiyla sönmüştü hemde gumbur gumbur dönmuştü son dogdugu gune kadar makat gelisiydi ve icerde sigamadigi icin duzgun hareket edemiyordu artik 🙃🙃🥲
Busra344402 614408eoa peki devlet hastanesi sezeryan yapıyor mu böyle durumlarda. Kaçıncı haftada bni alır doktor
614408eoa Busra344402 senin ki zorunlu sezeryen tabiki yapar en cok 39 un icinde alırlar hatta bu hafta bile gitsen bbek yterli düzeyde ise alırlar bekletmezler
mucizem3006 Busra344402 evet, ben ilk normal düşünüyordum tam 38+5 te karar değiştirip iki gün sonra sezaryen oldum
fernweh Busra344402 37. Haftaya kadar dönüyolar hala dönmediyse dönmeyecektir artık, sezaryen olursunuz ama ne zaman nasıl bilmiyorum
Deletedmom_73 Busra344402 Benimki de baş assagiydi ama kanalda değildi devlette olmuştum sancılarım da duzensizdi ama fazla sancım vardı kanalda olmayınca bir de 15 saat bekledim mecburi sezaryen oldum
Mlkedmrclr Busra344402 38 de benimde dönmemişti ilki normal oldugu için ikinciyi de normal istiyordum yanlıs birsey söyleyip yaptırmak istemem allah korusun ben bol bol süründüm panda duruşumuydu neydi hatırlamıyorum 😂 onu yaptım kollar yerde ayaklar koltukta ara ara öyle duruyordum döndü ama yinede yapın diyemem birşey falan olur allah korusun 😓
Busra344402 Mlkedmrclr evet bunu duydum bi yerden bnde yaptım bi kaç defa ama işe yaramadı bnde çokta yapmak istemiyorum bebeğe bişe olur diye kordon dolanabilir boynuna dediler
Semrasvs Busra344402 bende donememisti bı kaç gün içinde dönmüş 40+6 oldu çatı dar olduğu için sezeryanla doğum yaptım
Busra344402 614408eoa çok teşekkür ederim korkuyorum ya ilk doğumum normaldi. Buhu sezeryan olacağım icin korku var inşallah sağlıklı kucagıma alırım. Allah herkese hayırlı doğum versin 🙏
614408eoa Busra344402 bn kndi istegimle epidural sezeryn oldum 2 kere hemdee hiic pisman olmadım canm bnm gözmde een kolayı o agrı sizi hic bisey yasamadımve hic agrı kesicide icmedim düsün