Nurtolu verin tabi hiçbişey olmaz sadece sodyum oranı yükseliyor bekledikçe, birde ön süt son süt iyice ayrışıyor yani sütün yağlı kısmı geri çekilir, su gibi gelmesi normal ilk zamanda yağlı kısım sağdıkça gelecektir. Ekşime falan olmaz merak etmeyin.