Kızlar süt ürünleri diyeti açıyoruz. Fırınlanmış kek aşamasındayım oğlum gece birden ağlayarak uyandı. Öyle böyle bi ağlama değil 7 aydır ilktir yani karnı çok ağrıyor belli. Gaz mı yoksa diyet açtığımız için alerjiden mi anlayamadım nasıl anlayabilirim.