Kızlar bebeğim 4 aylık bi kaç gündür öksürüğü var ama sanki bilerek yapıyo gibi böyle narin narin öksürüyor sonra gülüyo. Burun tıkanıklığı falan yok bir şeyle ilgilenirken falan da yok böyle boş durunca yapıyo. Acaba gerçekten mi öksürüyor yoksa bilerek oyun mu yapıyo yani olabilir mi öyle bi şey 🤨