minnakimm Kullanıyorsanız hangisini kullanıyorsunuz tansiyonum yükseliyo emziriyorum ama mama da veriyorum anne sütüm çok azaldı ilaç kullanmam gerek arada emzirmeye çalışıyorum ilacın zararı olur mu acaba
Mavis34 minnakimm bende gebelikten kaldı yüksek tansiyon 5 aylık oldu bebeğim tesadüfen tahlillerde böbrekte sıkıntı çıktı mutlaka kalbine bakılmalı dediler kardiyolojiye gittim tek ilaç var verebildiğimiz dedi emzirirken dün aldım daha yeni ama adını şuan hatırlamıyorum.mutlaka sizde gorunun
tumaypir minnakimm ben hamileliğimde ve emzirirken kısa bir süre alfamet kullanmıştım kardiyoloji doktorum bebeğe zarar vermeyecek en düşük dozda ilaç o demişti ama doktora danışmanı tavsiye ederim yinede
bebegimveben2901 Bana doktor dediki hamile iken kulladnigin her ilacı emziriken de kullanabilirsin bende hamile iken alfamed kulaniordum şimdi kullanmıyorum ama senin ılacın ne
minnakimm Norvacs kullanıyordum hamilelikten önce hamilelikte kullanmadım ama yine yükselmeye başladı sanırım psikolojik bilmiyorum kullansam olur mu
tumaypir minnakimm günde 1 defa kullanıyordum ama emzirirken her gün almadım doğumdan sonra 1 ay kadar devam etti hipertansiyon doktorum günde 1 tane içebilirsin demişti ama ben bebeğime zarar verir diye limon suyu içerek ya da sarımsakla falan düşürmeye çalıştım yinede içmek istemedim ilacı sürekli