Kızlar ben ikinci doğumu yaptim 36 gün oldu kesi atmadılar ama kendiliginden olusan yirtiklara dikiş attılar bugün aynadan baktim ve dıştan beyaz ip dikisler hala duruyor ama bana hastanede kendisi düşecek dendi 40 çıkmaya az kaldi ama hala dikiş var ilkinde olmamıştı boyle olan varmi korktum görünce