Bebegime hem mama veriyorum hem de emziriyorum. Biberonu önce veriyorum artık cünkü memeyi başta cok sabırsız oldugundan emmiyor. Gün içinde biberonu beklerken asırı aglama krizine giriyor biberon ısıtıcı var en fazla uc dort dk mamayı hazırlamak sürüyor ama bebegım ortalıgı yıkıyor aglama krizlerıyle elim ayagıma dolanıyor birden uyurken ağlayarak kalkıyor ve katılıyor kıpkırmızı oluyor kucagıma alıyorum pışpış yapıyorum oyuncak gösteriyorum yok hiçbir şekilde sakınleşmiyor nerdeyse komsular kapıya dayancak nokuyor dşye öyle bır aglama. Aglarken reflüsü oluyor tükürüklerini yutamıyor öksürüyor ne yapcagımı sasırdım ellerım titreyerek panikle son hızla mama yapmaya calusıyorum ama bu stres benı öldürecek sizinkilerde böyle mi yoksa ben bi yerde hatamı yapıyorum nolur yardım edin