20 aylik kızım var ve delirmeme ramak kaldı. Bu ara zaten benle inatlasmasini geçtim sürekli babayı istiyor. Bu iyi bişey üstümden gider falan dedim. Ama uyku saatlerine dikkat etmiyor eşim. Gündüz o işteyken bir şekilde uyutuyorum saatinde veya az bişey geçiyor saatini. Ama gece uykusunun düzeni zaten yok. Bide uyumak istemiyor ağlıyor diye her istediğini yapıyor yeter ki ağlamasın diye. Mutfakta mandallarla oynuyorlar. Babasının uyutmasini istiyor beni yanına bile yaklaştırmıyor. Eşime diyorum uyut tamam diyor. Ayağına koyunca da telefonu açıyor hemen. Açma diyorum alıştırma nolcak alışsa bosver diyor. Bugünler geçince kendi ugrasmayacak cunku. Yazın gene gidecek kendisi yatak odasında rahat rahat yatacak kapısını kapatıp. Ben orda delireyim isterse farketmez. Bıktım bu ara herşeyden. Ben kızım çok fazla etkilenmeden, düzeninde aşırı değişiklik olmadan atlatmaya çalıştıkça iyice batiriyoruz. Artık o kadar geriliyorum ki gece olsun istemiyorum resmen. Bana biseyler deyin tavsiye verin napayım ben