ozi Güzel annelerimiz Molfix 5'ten Sleepy kaça geçmek gerekir? Bu deneyimi yaşayan varsa cevap verirse sevinirim 🌸
Suluusepken ozi molfix 4 den sleppy 4 e geçtim ben. Sleepy naturel beyaz ambalaj olan molfix den baya güzel 🙋♀️
Umrnkrhn Suluusepken bu sleepy naturel in 2 numarası da var mi bizde sleepy kullanıyoruz ama ambalajo mor olan. Bu ara sızdırma sorunu yaşıyorum.
Suluusepken ozi sleepy enden boydan daha geniş. Ben molfix de 5 e mi geçsem diyordum ki bebeğim 4 aylık sleepy kalıbı vs çok daha iyi dokusu da
NekwaSultan ozi canim ben 5 kullanıyorum tahminim bebim 11 kilo üstüdür bacakları kalin oldugundan tabi büyük günü geliyo. Sleepynin kalıpları büyük güzel bilgin olsun 🌺😉🤗
ozi NekwaSultan işte kalibi büyük diye Sleepy 4 mü alsam diyordum. 5 alicam büyük gelirse 4 alicam inşaAllah. Teşekkürler 💐
ZeynepAdam ozi bence 4 kucuk gelir 4+ daha iyi olabilir. Bende suan molfix 5 kullaniyorum elimdekiler bitince sleepy 5 alirim 11 kiloyu gecti kizim. Olmazsa sleepy 4+ alir digerlerini sonraya birakirim diyorum.
ozi Sarelim ben molfixi birakicam çünkü geçmek bilmeyen bir pisigimiz var. Doktor bezi degistir dedi. Sleppy gecicez inşaAllah
aysenaz ozi en son bende molfix den sleepye geçtim çok memnumum. sleepy 4 numara 7-14 kg bebişin 10 kiloysa 4 numara olacaktır.
ozi Nevnev ilk doğduğunda bir almıştım Sleepy ama natural nasil oluyor bilmiyorum. Teşekkürler yinede🌸