İyi gecelerrr!
Akbank bankamatik kartımı kaybettim bugün. Kartı kapattırıp yeni kart başvurusunda bulundum. Şimdi mobil şubeye girerken bu yazı çıkıyor karşıma direkt
https://resmim.net/i/screenshot-20220322-000429-akbank.XJGo2
Görüldüğü üzere onaylıyorum dan başka seçenek yok onaylamadan hesabıma giremiyorum yani. Müşteri hizmetlerini aradım pek yardımcı olmadılar silin tekrar yükleyin uygulamayı dediler ama bana mantıklı gelmedi. Bilen varsa diye buraya yazmak istedim bankada çalışan başına gelen vs.