3 aylık bebeğim var emziriyorum. Doğumdan sonra ön diş etimde hassasiyet oluşmuştu. Doktor ufak bir enfeksiyon var fırça ile masaj yap geçer demişti 2 hafta önce tekrar gittim şişlik hissettiğim için. Enfeksiyon artmış ve kanal tedavisi yapılacaktı önce ilaç verdi geçerse gerek kalmaz diye (ben istedim ) bugün o enfeksiyon dışa vurdu yutuyorum istemeden. Zararı olur mu sizce?