Reyna Gulzeynep bence kullanmayın içerikleri iyi değil sağlık ocağının verdiği vitaminlerin. ben ocean microfer kullanmıştım
Bebegimm1 Gulzeynep ben vermedim yan etkisi var diye dişlerde leke yapiyor diyen anneler vardi eczaneden ocean microfer alin ben onu kullandim severek iciyordu bebegim degerleride guzel cikmisti
Rabiasya21 Gulzeynep Uzun zamandır kullanımıyorum neden bilmiyorum ama içim rahat etmiyo masanın üzerinde nerdeyse aylardır o bana bakiyo ben ona bakıyorum
Angelia Gulzeynep içinde paraben var ve kabızlık yapıyor. Biz vitagil kullandık severek de içiyordu. İçinde prebiyotik olduğu için kabızlık sorunu da yapmıyor.
Gulzeynep Reyna bi kere verdim tüm üstüne sıçradı hayır çıkmıyorda lekesi yaa o yüzden bi sorayım dedim bi içince sürekli kusuyor
Bebegimm1 Gulzeynep kullanmayi birakali oldu baya en son 70 e falan almistim sanirim nette fiyatlari 86 tl o aralardadir fiyati
Haticekablan Gulzeynep kullanmayin içeriği hiç iyi değil imkan varsa ondan microfer almanızı tavsiye ederim
Bebegimm1 Gulzeynep gunde 1 kez aç tok fark etmiyor kilosuna gore veriliyor 6 kiloysa 6 damla 6 kiloyu gectiyse yani 6300 falansa mesela 7 damla veriyorsunuz doktorumz bu sekilde soylemisti