Hanımlar merhaba internette baya baktım fakat bişi bulamadım sizlere sormak istiyorum
Bugün oğlumu doktors götürdük boğazında kızarıklık var denildi ve öksürüğü hırıltisi var antibiyotik başladı doktor fakat içtikten sonraki saatlerde yediklerini ağız dolusu kustu.daha önce de antibiyotik kullandık yine aynısı oldu kusuyordu bu normal bı durum mu yoksa yan etki mi oluyor 8 aylık bebeğim