12 ay oldu kızlar doğum yapalı 17 kilo almıştım verdim emziriyorum da inanın hep yemek düşünüyorum o fasıl bitiyor çayın yanına abur cubur tatlı düşünüyorum emzirmeden önceki halimi özledim ya ben böyle iştahlı abur cubura düşkün bi insan değildim yarın yemicem diyorum kendimi yerken buluyorum 🙈