Tugce59 ağlayacak birşey olmaz olur mu arkadaşım, ben sizin niyetinizi farkındayım ama çok sert bi üslübunuz var ister istemez üzüldüm anneliğimi sorgulattırdınız bana, ben bişey olsun ister miyim hiç bebeğime takip ettim kusma vs. Şeyler yok sütekli başındayım, buradaki arkadaşlarda götürsem de takip etmemi söyleyeceklerini söylüyor daha önce böyle birşey yaşamadım uyutmamak gerektiğini bile bilmiyordum şuan ise bana gerçekten yardımcı olan arkadaşlar var takip etmemi kusma ellerini sıkamama gözlerde kızarıklık falan olursa korkmamı söyleyenler var şuan gözlemlemekteen başka birşey gelmiyor elimden