Bebeğim bugün 5 ay 1 günlük oldu. Dün anlamlara gittik orda ilgi alaka süperdi. Gece en az 2 defa kalkarım. Dün gecede kalktım yine. Sabaha karşı huzursuzluğu başladı. Emzirmeye rağmen huzursuzdu aldım ayağımda salladım öyle uyudu biraz sonra yanıma alıp birlikte uyuyalım istedim normalde sabaha karşı alırım ve benim kokunla mutlu mutlu uyur 10 bucukta falan kalkarız. Bu defa öyle olmadı huzursuzdu ağladı. Sanırım damağı kaşınıyor bide artık büyüyor galiba. Zorlanıyorum biraz hem ev işi hem kendime bakma hemde bebiş. 1 hafta sonra çalışmaya başlayacağım ne yapacağım bilmiyorum. Kısacası şöyle çoçuk çok büyük sorumluluk gerekiyor kendinden herşey den ödün veriyorsun. Allah yardımcımız olsun😪