Eceedemiiir Ayı dolmasına 1 hafta var ve 20 günlükten sonra sürekli bı aglaması asla ve asla durmuyor gündüz uykusu desen yok 1 saat yattığı belki var belki yok uykuya dalamıyor sallayınca uyuyor gibi gözüküyor nerdeyse uyudu sanıp bırakıyorum uyanıyor kendini uyandırıyor diye kundak da yapıyorum özellikle şu 2 haftadır beni mahvetti artık gerçekten bende ağlıyorum ne yapsam olmuyor uyanık kaldığı her saat ağlıyor uyanınca ağzı sapırtadiyo emmek istiyor veriyorum ağlıyor almıyor ağladığı için anca biraz mayistiriyorum öyle emziriyorum artık bende çok yoruldum 2 3 saat salladigim oldu resmen tilki uykusu uyuyor ne yapacağım bilmiyorum artık gazına bakıyorum karnı yumuşak çıkarıyor gazını da derdi ne çözemiyorum artık
Mervemina1 Eceedemiiir benimde bebegim gunduz uyumuyordu günesten gün isigindan rahatsiz oluyordu sizinkide gunesten rahatsiz olmus olabilir blackout perde yaptirdim odasi karanlik artik gunduzleri uyuyor
1kiz1oglan- Biberon kullanıyor mu , meme reddi yaşıyor olabilir , emerken sinirlenip ağlıyorsa doymuyor da olabilir , kilo alımı nasil
Eceedemiiir 1kiz1oglan- Kilo alımı gayet iyi gidiyor şuan biberon emzik zaten tutmuyor zaten önceden böyle yapmıyordu su 2 haftadır agladiginda almıyor sakinken emzirebiliyorum ancak
Eceedemiiir Berna2121 Biberon emzik almıyor kolik diye düşünmeye başladım çünkü arabada uyuyor eve gelince uyanıyor geceleri çıkarıyoruz bazen
Berna2121 Eceedemiiir ya doymuyorsa öyle oluyordu benim bir deneyin isterseniz sütünüz kaç CC çıkıyor diye
Eceedemiiir Berna2121 Kızım zaten tek göğüs emiyor emdiği göğüsden süt bazen tazikli olarak gidiyor o o gogusumde var 60-70 bazen 100 CC kadar çıkıyor dedigim gibi su 2 haftadır böyle huzursuz fön makinası açınca yada altını açıp havalandırınca kucakta ziplatinca sakin😂 ama bırakınca ağlıyor
dolunaymomsss Eceedemiiir sütle alakalı bir durum değil bu kafana onu takma karnı toksa da meme de aglayabiliyor benim kızım öyle tokken verince doğal olarak bilemiyoruz aç mı tok mu diye veriyorum feryat basıyor.yarim saat sonra verince de gayet güzel emiyor acıkmış oluyor ağlamasını bilemiyorum keşke uyumasa da ağlamasa insan dayanamıyor uyuyamadigi için de ağlıyor doğal olarak biz yeni atlattık o durumu iki gündür gündüz uyuyoruz şükür atak zamanları büyük ihtimalle dört aylık oluyoruz yarın ve bizde dediğin gibi birkaç kez arabayla çıktık ve pusetinden asla indirmedim yeter ki uyusun çocuğum uykusunu alsın ağlamasın diye sabaha kadar da uyanmadan pusette o şekilde uyudu sonra sonra düzene giriyorlar kolik değildir bizde sen gibi fön sesi açtık susuyordu 😁 tamamen atak ve uykusuz 🙈 yaşayan biri olarak anlatiyoremmm
Eceedemiiir Berna2121 Benim de gelmiyor valla düşün düşün duruyorum acabalarin içinde bogulcam bı gün 😂
Eceedemiiir dolunaymomsss inşallah bizimde düzelir emiyor çünkü sakinken gece zaten meme emip öyle uyuyor gündüz ise direniyor 😂
dolunaymomsss Eceedemiiir biz 3 gündür atlattık yaaaa şükür aman nazar değmesin millette 4. Ay atağı olur bizim ki 3. Ayda başladi 4. Aya üç gün kala bitti 😁 gündüzleri uyuyor Allah’ım az sabır sana da uğrar bu mutluluk tam 28 gün çektim 😂