Elifeliscaglar işinize karışmak istemem ama keşke aşı olsaydınız,ben iki doz aşılı olduğumda covid olmuştum, antikorlar bebeğe de geçiyor koruyor. Belki bebeğim de oldu bilmiyorum o da rahatsızlandı ateşi dışında virus belirtilerinin bazıları vardı, test yaptık negatif çıkıyordu sonuç, bebeklerde covid olsa bile pozitif çıkmayabilirmis öyle duymuştum. İnşallah minik meleğinizi Rabbim korur.