Alperenmustafaninannesi Oğlumda fıdik var galiba kaşığın da ara ara sişip geri iniyor özellikle çok aglayinca şişiyor bunu yaşayan varmı yarın Dr gideceğim inşallah kötü bırsey söylemez dua edin benim için lütfen 😔😔😔😢😢😢😢😔😔😔🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
aymir46 Alperenmustafaninannesi bwnim oğlumdada vardı artıyordu kasık fığı çok önemsenmediğinde tehlikeli olabiliyor biz iki haftalıkken farkettik 2.5 aylıkken ameliyat ettiler anca ve emin ol ameliyattan sonra herşey daha iyi oluyor aynı gün sünnetinide oldu 3 gün içinde toparladı şimdide 2.5 yaşıda koekulacak birşey yoktur inşallah annesi geçmiş olsun şimdiden. ♥️🌼
Alperenmustafaninannesi aymir46 oğlum 3yasina girecek bir haftadır var yada fark ettim bilemiyorum kendimi de çok sucluyotum erken neden fark etmedim diye bilemiyorum ınsallah dediğiniz gibi olur da bırsey olmaz inşallah
aymir46 Alperenmustafaninannesi kendni suçlama canım herşwy allahtan kendini suçlama belki sonradan oluşmuştur çünkü öncesinde olsaydı farkedilmeyecek yerdedir yada dediğim gibi yeni oluşmuştur
Alperenmustafaninannesi aymir46 ınsallah canim bugün Dr gideceğiz bol bol dua edin lütfen kötü bırsey çıkmasın ınsallah