Birisimbulamayan Bebeğim 50 günlük ayaklarını karnına sıkıca bastırınca ancak kakasını yapıyor yaptığım yanlış mı acaba ? Anlıyorum kakası/gazı olduğunu yapınca rahatlıyor
adensmomm Hastanede doktor bebegime fitil atarken karnina bastirmisti ayaklarini bence bi sorun olmaz yinede cok endiselinyosab bilen birine sor bence
1kiz1oglan- Hiç mi yapmıyor ne kadar süre tanıyorsun mesela bi gün yapma bakalım yapacak mi , sen işini kolaylaştırıyorsun tabi ama belkide kendisi yapacak beklesen