Alyakusum_1 Bebeğim 3 aylık henüz ve kaç gündür ağız kokusu var. Alerjik olduğu için evolvıa mama desteği alıyoruz acaba o mu yapıyo?Böyle sıkıntısı olan var mı? Normal mi acaba
Sedaatmaca BiZim ki 10 aylık bende bu gün bi ağız kokusu fark ettim gidip gelip kokluyırum geçtimi diye diş çıkarıyo acaba ondan mı diye düşünüyorum