minikobebegim00 çok geçmiş olsun, daha önce post açmıştınız dimi yanlış hatırlamıyorsam? Alarmı duymuyorum vs diye saat başı emzirin sarılık olmasın bebek dedim diye linç yedim burada hatta. Üzüldüm ama bu sefer benide dinleyin lütfen, saatle kendinizi sınırlandırmayın çünkü sarılık arttıkça bebekte uyku süresi artıyor bir şekilde uyandırın doyurun. Biberon yada meme farketmez emerken uyuyabilir uyuyakaldıkça mutlaka uyandırın topuğunu pıtpıt gıdıklayın vs uyanır. Uyanık olduğu zamanlarda mümkünse beyaz ışıkta oturun. Sarılık değeri bir anda birden artabiliyor siz bol bol emzirmeye bakın ml hesabı yapmayın, günde 5-6 kakalı bez değişmen gerekiyor. Çünkü yedikçe çıkarıp sarılığı atacak amaç doymak değil hastalığı atmak. Bebeğim yoğun bakımda kaldı ne yaşadığımı çok iyi biliyorum o yüzden uyarmıştım sizide gelmesin şimdi linç perileri