İyi akşamlar sevgili Anneler bebeğinize kitap okuyor musunuz? Ben kızıma 1 aylıgından beri okuyorum (şuan 3 aylıgız) bebekler için tavsiye edilen renkler figürler hayvanlar vs olan kartlardan almadım büyük görselliği yoğun olan kitapları tercih ettim. Yanına yatıyorum ve kitabı yaklaştırarak okuyorum heyecanlansrak dinliyor ve sesler çıkarıyor. Şuanda daha çok dinleme dokunma inceleme aşamasına geçtik 🥰 sizler neler yapıyorsunuz nasıl okuyorsunuz?