Mervexxx bebeğim 8 buçuk aylık. Sırtım ve belim ağrıyorsu. Geçen hafta doktora gittim. Film çekildi. Kemiklerde bi sorun olmadığını, fıtık da olmadığını söyledi. Emziren annelerde sık görüyoruz dedi. 1-2 yıl daha sürebilir dedi 🤦♀️ bir krem ve Magnezyum verdi. 1 hafta oldu ve baya iyi geldi ağrılarıma. Mutlaka doktora görünün