Ezooo Merhaba bebeğim 6 aylık park beşik almak istiyorum ahşap beşikten memnun değilim. Kullanıp memnun kaldığınız beşik markası varmıdır ???
AyazMerve Ezooo kiwi Zoody kullanıyorum doğduğundan beri , şuan 16 aylık olacak . Odam küçük olduğu için ve görüntüsünden dolayı tercih ettim . Diğer park beşiklerden bir tık küçük .