Ben aşıdan gelip 1 saat sonra calpol verdim besledim yatırdım hafif kıyafet giydirdim huysuzlanmasini ateşinin çıkmasını beklemedim çünkü zaten aşı ağrı yapıyor verdim hemen ağrısını alsın diye bide gece uykusuna geçerken verdim hiç sorun olmadı şükür .